СПОСОБИ ОПЛАТИ

Оплата готівкою при отриманні товару можлива на території України при Кур’єрській доставці в Києві або накладеним платежем при доставці по Україні.

Оплата здійснюється виключно у національній валюті.
Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. При виборі безготівкового способу оплати, доставка замовлення можлива лише після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок.

Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним способом: Після оформлення замовлення менеджер магазину електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Для юридичних осіб пакет всіх документів надається менеджером.

СПОСОБИ ДОСТАВКИ

Кур’єрська доставка по Києву здійснюється з понеділка до суботи з 09:00 до 21:00 безкоштовно*.

За наявності товару на складі та оформлення замовлення до 12.00 доставка відбувається у день оформлення замовлення, крім неділі. Якщо замовлення оформлено після 12.00 – доставка кур’єром здійснюється наступного дня.

Якщо замовлення оформлено у неділю, доставка провадиться у понеділок.

В обов’язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність до товарного чека перед оплатою в кур’єру.

Звертаємо Вашу увагу, що при отриманні посилки у кур’єра та підписуючи акт прийому-передачі Ви підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернет-магазину.

*оплата платежів, пов’язаних із доставкою товару здійснюється за рахунок Продавця.

Доставка здійснюється компанією експрес-перевезеннями “Нова Пошта”. Терміни доставки до відділення «Нова пошта» 1 – 3 дні.

Після надсилання Вашого замовлення, наступного дня Ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної. Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта»

В обов’язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність до товарного чека перед оплатою у відділенні «Нова пошта».

Важливо!
Перед відправкою весь товар перевіряється та страхується на повну вартість.

При отриманні відправлення необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії “Нова пошта” у присутності співробітника.

У разі неповного комплекту, нестачі товару або відсутності документів (чек, гарантійний талон тощо) необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлено механічні пошкодження, вам необхідно відмовитися від відправлення або пред’явити претензії компанії “Нова пошта”.

Компанія “Нова пошта” відшкодовує завдані збитки, якщо вони були заподіяні з її вини.

Main Menu